- Avaleht
- Klienditeenindus
- Ostutingimused
Vajad abi?
Ostutingimused
Ostutingimused
Cellbesi tellimistingimused
1. Tellimistingimuste kehtivus
1.1. Käesolevad tellimistingimused (edaspidi „Tingimused“) kehtivad müügilepingutele (edaspidi „Leping“), mis sõlmitakse tellimuse alusel internetis aadressil www.cellbes.ee asuvast Cellbesi eestikeelsest internetipoest või Cellbes AB poolt levitatavatest Cellbesi postimüügikataloogidest (edaspidi kõik koos „Cellbesi kataloog“) kaupa telliva isiku (edaspidi „teie“) ning Cellbes AB (edaspidi „Cellbes“) vahel.
1.2. Tellimusi saavad esitada üksnes isikud, kes on 18-aastased või vanemad, kes ei ole eestkoste all, ning kes omavad Eestis püsivat elukohta.
1.3. Mistahes toote või teenuse sisaldumine Cellbes kataloogis teatud ajahetkel ei tähenda ega garanteeri, et tooted või teenused on igal ajal kättesaadavad. Cellbes jätab endale õiguse mistahes toote pakkumine igal ajal katkestada.
1.4. Cellbesil on õigus Tingimusi ühepoolselt igal ajal muuta. Muudetud Tingimused kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast Tingimuste muutmist, kui Lepingus ei ole sätestatud teisiti. Tingimuste käesolev redaktsioon kehtib alates 01.06.2023. a., asendab kõik eelnevad Tingimused ja kehtib kuni järgmise redaktsiooni avaldamiseni.
2. Müüja andmed
2.1. Müüja on Cellbes AB, registrikood 556540-2152, käibemaksukohustuslase number SE556540215201, asukoht 501 87 Borås SE-O, Sweden.
2.2. Cellbesi klienditeeninduse kontaktandmed on alljärgnevad:
Aadress: Cellbes, postkast 484, 10504 Tallinn
E-posti aadress: klienditeenindus@cellbes.ee
Telefoninumber: 64 54 444.
3. Kauba põhiomadused
Kauba põhiomadused on esitatud Cellbesi kataloogis ja e-poes.
4. Lepingu sõlmimine ja jõustumine
4.1. Teie tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse tähenduses.
4.2. Cellbes kinnitab Interneti teel esitatud tellimuste kättesaamist, kui te olete avaldanud oma e-posti aadressi. Cellbesi kinnitus tellimuse kättesaamise kohta omab üksnes informatiivset tähendust ning ei ole Cellbesi nõustumus tellimusega Lepingu sõlmimise eesmärgil.
4.3. Cellbes ei pea oma nõustumisest tellimusega teile eraldi teatama. Cellbes loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub tellimust täitma. Cellbes edastab teile kinnituse Lepingu sõlmimise kohta hiljemalt koos kaubaga. Tellimus lõpeb 10 nädalat pärast selle Cellbesi poolt kättesaamist.
4.4. Tellimust esitades kinnitate, et teie teo- ja otsusevõime ei ole piiratud ning te omate Eestis püsivat elukohta.
5. Tellimuse täitmise tähtajad
Tellimuse täitmise tähtaeg on keskmiselt 6-7 päeva, kuid kõrghooajal võib tähtaeg mõne nädala võrra pikeneda. Maksimaalne tellimuse täitmise tähtaeg on 6 nädalat. Juhul, kui tellimust ei ole võimalik täita 30 päevaga, teavitab Cellbes sellest teid telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui muudetud tähtaeg teile ei sobi, võite tellimusest taganeda. Juhul, kui tellitud kaupu ei ole võimalik koos laost välja saata, saadab Cellbes tellitud kauba teile mitme saadetisena.
6. Tellimuse täitmise koht
6.1. Cellbes kataloogidest on kaupa võimalik tellida üksnes Eesti Vabariigi piires.
6.2. Kui te valite kauba üleandmise kohaks elukohajärgse AS-i Eesti Post (Omniva) postiasutuse, on tellimuse täitmise kohaks AS Eesti Post (Omniva) postiasutus. Kui te valite kauba üleandmise kohaks AS-i Eesti Post (Omniva) või Itella Smartpost OÜ pakiautomaadi, on tellimuse täitmise kohaks vastav pakiautomaat.
7. Kauba vastuvõtmine
7.1. Teie kaupa hoitakse AS-i Eesti Post (Omniva) postiasutuses 15 päeva, mille jooksul saadetakse teile tellitud kauba saabumise kohta kaks teadet kas paberkandjal, SMS-i või e-kirja teel.
7.2. Itella Smartpost OÜ pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva, mille jooksul saadetakse teile üks teade SMS-i teel.
7.3. AS-i Eesti Posti (Omniva) pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva, mille jooksul saadetakse teile kaks teadet SMS-i või e-kirja teel.
7.4. Kui te ei tule tellitud kaubale selle postiasutuses või pakiautomaadis hoiustamise tähtaja jooksul järele, loetakse teid Lepingust taganenuks.
8. Kauba hind ja postikulu
8.1. Kaupade koguhind on esitatud Cellbesi e-poes. Cellbesi e-poes toodud kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu. Cellbes jätab endale õiguse korrigeerida hindu seoses maksude, valuutakursside või toorainehindade järsu muutusega.
8.2. Allahindlused kehtivad Cellbesi e-poes nähtuval kindlaksmääratud perioodil ning kuni kaupa jätkub. Tellimust esitades on võimalik kasutada ainult ühte sooduskoodi korraga.
8.3. Tellimuse minimaalne väärtus on 20 € (pärast allahindluse maha arvestamist).
8.4. Kauba hinnale lisandub, olenemata tegelikult edastatavate pakkide arvust, ühekordne saatekulu, mis sisaldab käibemaksu. Saatekulu arvestatakse ainult üks kord koos esimese saadetisega.
8.5. Kui te valite kauba kohaletoimetamise AS-i Eesti Post (Omniva) vahendusel tavapakina, on saatekulu 7,99 €. Kui te valite kauba tarneviisiks Itella Smartpost OÜ pakiautomaadi, on saatekulu 4,09 €. Kui te valite kauba tarneviisiks Eesti Posti Omniva pakiautomaadi, on saatekulu 4,09 €. Itella Smartposti kaudu kättesaadava postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60 x 36 x 60 cm. Juhul, kui nimetatud mõõdud on suuremad, siis toimetab Cellbes kauba kohale AS-i Eesti Post (Omniva) vahendusel tavapakina. AS-i Eesti Post (Omniva) pakiautomaadi kaudu kättesaadava postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41 x 38 x 64 cm. Juhul, kui nimetatud mõõdud on suuremad, siis toimetab Cellbes kauba kohale AS-i Eesti Post (Omniva) vahendusel tavapakina.
9. Tellimuse eest tasumine
9.1. Tellimuse vormistamisel tasutakse e-poes deebet/krediitkaardiga.
9.2. Täiendav teave erinevate makseviiside kohta on esitatud Makseviiside all.
10. Tarbija taganemisõigus
10.1. Teil on õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest. Juhul, kui kaup saadetakse mitme pakiga, on teil õigus Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates viimase paki kättesaamisest.
10.2. Lepingust taganemiseks tuleb teil eelnimetatud 14 päeva jooksul täita kaubaga kaasasolev tagastusleht (tagastuslehel on eeltäidetud aadressikleeps (”Tagastus makstud” kleeps), mis tuleb pakile lisada) ja viia kaup soovitavalt originaalpakendis kauba üleandmise kohta (Kui tellisid kauba AS Eesti Post (Omniva) postiasutusse või AS Eesti Post (Omniva) pakiautomaati, tuleb see tagastada AS Eesti Post (Omniva) postiasutusse või AS Eesti Post (Omniva) pakiautomaati. Kui tellisid kauba Itella Smartpost OÜ pakiautomaati, tuleb see tagastada Itella Smartpost OÜ pakiautomaati. Ära vii Omnivaga tellitud kaupa Itella Smartpost OÜ pakiautomaati ja vastupidi.) või teatada Cellbesile eelnimetatud 14-päevase tähtaja jooksul tagastamisest taganemisavalduse tüüpvormi kasutades või muul ühemõttelisel viisil aadressil Cellbes, postkast 484, 10504 Tallinn või e-posti aadressil klienditeenindus@cellbes.ee. Tagasta kõik osad, isegi kui miski on purunenud. Pakiautomaati tagastades tuleb pakend kindlalt sulgeda. Juhul, kui taganemine toimub avalduse saatmisega, tuleb kaup Cellbesile tagastada 14 päeva jooksul avalduse ärasaatmisest.
10.3. Tagastada ei ole võimalik kaupu, mis on valmistatud teie isiklikke vajadusi või teie esitatud tingimusi arvestades, mis riknevad või vananevad kiiresti, mida ei saa pakendi avamise järel tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika, nahahooldustooted või juuksehooldustooted või neid sisaldavad komplektid, avatud pakendiga aluspesu), avatud pakendiga audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara ja muid tooteid, mida ei saa nende olemuse tõttu tagastada.
10.4. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud suuremal määral, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks kauba proovimisel ja vaatlemisel enne ostu sooritamist jaekaubandusasutuses. Vastasel juhul vastutate tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
10.5. Kaupade tagastamise postikulud kannate teie. Juhul, kui te tagastate kauba AS-i Eesti Post (Omniva) postiasutusse on kaupade tagastamise postikulu 7,99 €. Kaupade tagastamisel Itella Smartpost OÜ pakiautomaadi kaudu, on kaupade tagastamise postikulu 4,09 €. Juhul, kui te tagastate kauba AS-i Eesti Post (Omniva) pakiautomaadi kaudu, on tagastamise postikulu 4,09 €. Pakiautomaati tagastades tuleb pakend kindlalt sulgeda.
10.6. Tagastamise postikulu ei tule tasuda postiteenuse osutajale, vaid Cellbesile, sest postiteenuse osutaja ees kannab vastava kulu Cellbes. Juhul, kui tagastatav kaup on puudustega, kannab kauba tagastamise tasu Cellbes.
10.7. Üldjuhul kuulub teile taganemise korral tagastamisele saatekulu, mille te kandsite kaupade esialgsel kohaletoimetamisel. Juhul, kui tellimisel oli teil valida erinevate saatmisviiside vahel, millel olid erinevad hinnad ja te ei valinud võimalikest viisidest soodsaimat, ei kuulu teile tagastamisele saatekulu see osa, mis ületab soodsaima võimaliku saatmisviisi hinda.
10.8. Juhul, kui te ei tagasta kõiki kaupu, mis teile sama tellimuse raames saadeti, ei kuulu saatekulu tagastamisele, kuna saatekulu ei sõltu kaupade arvust ja teile kätte jäävate kaupade osas jääb Leping jõusse. Juhul, kui te tagastate küll kõik sama tellimuse esemeks olnud kaubad, kuid erineval ajal, kuulub saatekulu tagastamisele, kui teile on tagastanud viimase sama tellimuse hulka kuuluva kauba.
10.9. Tagastamisele kuuluv saatekulu tasaarvestatakse kattuvas ulatuses teie poolt kandmisele kuuluva kauba tagastamise tasuga, mille Cellbes on teie eest tasunud. Saatekulu ja kauba tagastamise tasu tasaarvestust ületavas osas postikulu tagastatakse, kui seda ei ole võimalik tasaarvestada muude Cellbes sissenõutavate nõuetega teie vastu. Juhul, kui te tasute sellele vaatamata kaupade tagastamise postikulu eraldiseisva maksega, tagastatakse teile kauba saatekulu.
10.10. Cellbes tagastab teile tellimuse eest tasutud maksed teie poolt osundatud pangaarvele või teeb kättesaadavaks sularahas AS-i Eesti Post vahendusel hiljemalt 14 päeva jooksul alates Lepingust taganemise teate jõudmisest Cellbesini. Cellbesil on õigus keelduda tagasimakse tegemisest kuni on esitatud tõendid, et te olete kauba tagasi saatnud.
10.11. Teie poolse taganemise korral on Cellbesil õigus teilt nõuda saadud viljade ja muu kasu väljaandmist.
11. Kauba puudused ja Garantii
11.1. Cellbes vastutab kõigi müüdud kaupade puuduste eest, mis on olemas kauba üleandmisel ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul teile kauba üleandmisest. Juhul, kui kauba puudus ilmneb kuue kuu jooksul kauba teile üleandmisest, kehtib eeldus, et puudus oli olemas kauba teile üleandmise hetkel, kui selline eeldus ei ole vastuolus kauba või puuduse olemusega. Cellbes ei vastuta kauba puuduse eest, kui kauba puudus tekkis pärast kauba teile üleandmist, samuti, kui puudus on tingitud valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.
11.2. Te peate Cellbesile puudustest teatama kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Võimalusel võiksite kauba puudusest klienditeenindusele teada anda esimesel võimalusel e-posti aadressil klienditeenindus@cellbes.ee või telefoninumbril 64 54 444.
11.3. Cellbes vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
11.3. Puuduste esinemisel, mille eest Cellbes vastutab, on teil õigus nõuda kauba tasuta parandamist või kauba vahetamist sama puudusteta kauba vastu. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või vahetada, on teil õigus Lepingust taganeda.
11.4. Kaubale kehtib garantii üksnes juhul, kui see on Cellbesi kataloogis selgesõnaliselt sätestatud, samas sätestatud ulatuses ja tingimustel.
12. Cellbesi taganemisõigus
Cellbesil on õigus teiega sõlmitud Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, muu hulgas kaubavarude lõppemise tõttu. Cellbes informeerib teid Lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel. Juhul, kui te olete tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Cellbes ostuhinna hiljemalt 14 päeva jooksul.
13. Omandireservatsioon
Tellimuse alusel teile tarnitud kauba omandiõigus jääb kuni ostuhinna täieliku tasumiseni Cellbesile.
14. Vead ja värvid
14.1. Cellbes jätab endale õiguse korrigeerida trükivigade ja muude vigade tõttu Cellbesi kataloogi või e-poodi sattunud väärinfot.
14.2. Trükitehnilistel või arvutikuvaritest tulenevatel põhjustel võivad kataloogis toodud värvid pisut tegelikust erineda.
15. Vastutuse piirangud
15.1. Käesolevates Tingimustes käsitlemata rikkumiste puhul vastutab Cellbes vaid raskest hooletusest või tahtlusest tingitud otsese varalise kahju eest, v.a tervisehäirete või surma põhjustamise korral.
15.2. Cellbesi maksimaalne vastutus mistahes teie tellimusega seonduva kahju eest piirdub tellimuse koguhinnaga.
16. Isikuandmete kogumine ja kasutamine
16.1. Cellbes kannab hoolt kõigi teie isikuandmete, sh nimi, kontaktandmed, isikukood, vanus, tellitud kaubad, teie poolt kasutatud pangakontode numbrid, andmed teie maksekäitumise kohta jmt andmed, eest, mille te olete Cellbesile avaldanud või mis on Cellbesile teatavaks saanud Lepingute täitmise käigus, teie kauba või Cellbes kataloogi tellimuste kaudu, uudiskirja tellimise kaudu või Krediidikonto loomise kaudu.
16.2. Lepingute täitmiseks ja nende täitmise tagamiseks on Cellbesile õigus teie eelnimetatud isikuandmeid töödelda sõltumata teie nõusolekust. Eeltoodu hõlmab tellimuste töötlemist kauba väljasaatmiseks, teavituste saatmist kauba olemasolu või kohaletoimetamise üksikasjade kohta, krediidivõimelisuse kontrollide teostamist ning info edastamist.
16.3. Tellimuse tegemisel teie poolt avaldatud elektroonilisi kontaktandmeid on Cellbesil õigus kasutada oma samasuguste kaupade ja teenuste reklaamiks otseturustuse teel seni, kuni te olete selle ära keelanud, teatades Cellbesile keelamise soovist e-posti aadressil isikuandmed@cellbes.ee.
16.4. Cellbes töötleb teie isikuandmeid muul eesmärgil ja viisil kui eeltoodud punktides sätestatud, kui te annate selleks tellimuse esitamisel nõusoleku. Nõusoleku alusel isikuandmete töötlemise eesmärgiks on kliendisuhete hoidmine, Cellbesi ning tema sidusettevõtete ja koostööpartnerite turundustegevuse läbiviimine ning turu-uuringute ja otsereklaami tegemine posti, telefoni või muu elektroonilise meedia kaudu.
16.5. Isikud, kellele Cellbes võib ülaltoodud andmeid ülaltoodud eesmärkidel kasutamiseks edastada, on Cellbesiga samasse kontserni kuuluvad ettevõtjad ja koostööpartnerid. Käesoleval hetkel on Cellbesi kontserni kuuluvateks ettevõtjateks ja koostööpartneriteks järgmised isikud: Consortio Invest AB (556705-2997, aadress Norrlandsgatan 7, SE-111 43 Stockholm, Rootsi), Cellbes AB (556110-4109, aadress Risängsgatan 4-6, SE-501 81 Borås, Rootsi), Halens AB (556076-1198, aadress Risängsgatan 4-6, SE-501 87 Borås, Rootsi), : TF Bank AB (PUBL.) EESTI FILIAAL (14304235, aadress Vabaõhumuuseumi tee 1, 13521 Tallinn, Harjumaa). Edastamine toimub pooltevahelise lepingu alusel. Lisaks võib Cellbes lubada Ostja kontaktandmete kasutamist oma majandustegevuse analüüsimiseks ja kavandamiseks kolmandatele isikutele, keda Cellbes kasutab Lepingute täitmisel ja nende täitmise tagamisel. Sellised kolmandad isikud on muuhulgas posti- ja finantsteenuse ning inkassoteenuse osutajad (praegusel hetkel on nendeks isikuteks Itella Smartpost OÜ, AS Eesti Post ja OK Debt Collect OÜ).
16.6. Cellbesi õigused laienevad ka isikutele, kellele ta on loovutanud Lepingust tulenevad nõuded.
16.7. Teil on igal ajal õigus tagasi võtta oma nõusolek isikuandmete kogumiseks ning kasutamiseks ülaltoodud viisil, teatades vastavast soovist aadressil Cellbes, Postkast 484, 10504 Tallinn või isikuandmed@cellbes.ee.
16.8. Uudiskirjast või SMS-st saate loobuda e-poodi sisse logides Minu Profiili alt ning võttes ära linnukesed vastavatest kastidest. Samuti on võimalik uudiskirjast loobuda klikkides uudiskirja allosas olevale lingile. SMS-st saab loobuda saates sõnumina CBSTOP lühinumbrile 15152.
17. Nõuete pantimine ja loovutamine
Cellbesil on õigus loovutada ja pantida teiega sõlmitud Lepingutest tulenevaid nõudeid kolmandatele isikutele.
18. Tellimuste vastuvõtmisest keeldumine
Cellbesil on õigus keelduda teilt tellimuse vastuvõtmisest ja Lepingu sõlmimisest omal äranägemisel. Kolme (või enama) väljaostmata paki korral võtab Cellbes endale õiguse järgmiste tellimuste mitte täitmiseks.
19. Poolte teated
19.1. Kõik teated, taotlused, hoiatused ja pretensioonid seoses Lepinguga edastatakse teisele poolele vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (kas e-posti teel või tavaposti teel), kui Lepingust ei tulene teistsugust vorminõuet.
19.2. Posti teel edastatud teated loetakse kättesaaduks, kui adressaat on tagastanud kirjaliku kinnituse vastava dokumendi kättesaamise kohta või kui on möödunud 7 (seitse) kalendripäeva dokumendi postitamisest.
19.3. E-posti teel edastatud teated loetakse kättesaaduks, kui adressaat on tagastanud kinnituse e-kirja kättesaamise kohta või kui on möödunud 1 (üks) tööpäev e-kirja saatmisest.
19.4. Juhul, kui teil on kehtivaid krediidilepinguid, peate te Cellbesile vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis teatama oma kontaktandmete muutumisest 5 päeva jooksul arvates vastavate muudatuste toimumisest.
20. Järelevalveasutus ja vaidlused
20.1. Tingimuste alusel sõlmitud Lepingute üle on järelevalvepädevus Tarbijakaitseametil (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, Posti 34 Haapsalu 90504, Rakvere 17 Jõhvi 41533, Tallinna 6 Kuressaare 93819, Rüütli 25 Paide 72713, Kesk 16 Põlva 63308, Suur-Sepa 16 Pärnu 80017, Eduard Vilde 2a Rakvere 44316, Tallinna mnt 14 Rapla 79513, Kesk 27 Sillamäe 40231, Õpetaja 9a Tartu 51003, Aia 17 Valga 68203, Vabaduse plats 6 Viljandi 71020, Jüri 11 Võru 65620).
20.2. Kõik Lepingutest tulenevad vaidlused poolte vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Läbirääkimiste ebaõnnestumisel lahendatakse vaidlus teie elukohajärgses kohtus. Te peate tagama, et Cellbesil oleks andmed teie elukoha-aadressi kohta. Juhul, kui muud andmed puuduvad, on Cellbesil õigus lugeda teie elukoha-aadressiks see aadress, kuhu te olete kaupu tellinud.
20.3. Teil on lisaks eelmainitud vaidluse lahendamise viisidele võimalik esitada kaebus Tarbijakaitseametile.
21. Kaebused või vaidlused (koos kohaliku vaidluste lahendamise asutusega)
21.1. Kui olete saanud vigase toote, siis võtke meiega ühendust, et saaksime probleemi lahendada. Üritame probleeme alati lahendada mõlemaid pooli rahuldaval viisil. Kui me vastastikusele kokkuleppele ei jõua, siis saate küsimusega pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ametisse. Juhised selleks leiate siit: https://komisjon.ee/et
Pöörduda võite ka Euroopa Komisjoni tarbijakaebuste portaali – eriti siis, kui teie elukoht on mõnes teises EL-i riigis peale Eesti. Juhtumi saab esitada aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kuhu peate jätma ka meie e-posti aadressi: klienditeenindus@cellbes.ee.
21.2. Kaebused või vaidlused (ilma kohaliku kaebuste lahendamise asutuseta)
Kui olete saanud vigase toote, siis võtke meiega ühendust, et saaksime probleemi lahendada. Üritame probleeme alati lahendada mõlemaid pooli rahuldaval viisil. Kui me vastastikusele kokkuleppele ei jõua, on teil võimalus pöörduda Euroopa Komisjoni tarbijakaebuste portaali.
Juhtumi saab esitada aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/, kuhu peate jätma ka meie e-posti aadressi: klienditeenindus@cellbes.ee.
22. Lõppsätted
22.1. Käesolevatele Tingimustele ning Lepingutele kohaldatakse Eesti õigust.
22.2. Kui Tingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas Tingimuste ega Lepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.
22.3. Te olete käesolevad Tingimused läbi lugenud, nõustute siinsete sätetega ning kinnitate seda tellimuse esitamise ja tellitud kauba vastuvõtmisega.
Terviklike tingimuste alla laadimiseks PDF kujul klikkige siia.